Не все, не одразу і з «Практикою управління закладом освіти»
Багатозадачність робить нас дурними. Виконання більш ніж одного завдання за раз гальмує обидва та погіршує їхні результати. Наприклад, коли ми виконуємо три завдання одночасно, то можемо присвятити лише 20% часу кожному, а 40% втратимо через перемикання контексту. Не знаю, чи ви прислухаєтеся до цих слів Джеффа Сазерленда, автора книжки «Scrum. Навчись робити вдвічі більше за менший час». Зате знаю, над розв’язками яких робочих ситуацій вам не доведеться ламати голову, тим паче одночасно. Тих, що на сторінках жовтневого номера «Практики управління закладом освіти». Отримаєте відповіді, як:
- продіагностувати освітні втрати;
- організувати цього навчального року освітній процес для учнів з ООП;
- облаштувати захищений простір, якщо в закладі немає укриття;
- оформлювати й реєструвати заяви;
- встановлювати надбавку за особливо важливу роботу.
Також знатимете, які нові нормативні документи зʼявилися, а які змінилися. Адже з вересневого номера ми повернули рубрику «Моніторинг законодавства». А ще будете в курсі, чи чекати у 2024/2025 н. р. на позапланові інституційні аудити й перевірки та на які зміни налаштовуватися з огляду на впровадження політики «Школа офлайн».
Розумнішайте — не беріться за багато справ одразу — і залишайтеся із «Практикою управління закладом освіти»!
Вікторія ТРЕТЯК,
головний редактор
|
|
Практика управління закладом освіти 0 44 586 56 06 Головний редактор, Над номером працювали: Редакція не несе відповідальності за зміст рекламних матеріалів. Позиція редакції може не збігатися з позицією автора. Передрук матеріалів журналу «Практика управління закладом освіти», будь-яке їх цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу Видавця. Журнал розповсюджується лише за передплатою, яку можна оформити в редакції.
© Цифрове видавництво Експертус, 2024 |
Київ
2024