Як знайти ритм, у якому є місце для роботи, для себе і для «Практики управління»
Усе тече, усе змінюється… Не встигла я опанувати мистецтво балансу між робочим й особистим (work-life balance), як йому на зміну прийшов підхід інтеграції роботи в життя (work-life blend). Work-life blend — це спроба не розділяти життя й роботу, а поєднувати ці дві сфери так, як вам комфортно. «Та я вже це роблю!» — усвідомила я, пишучи цей текст о 19:00. Якби керувалася work-life balance, то мала б встигнути з текстом до 18:00, потім вимкнути ноутбук і відпочивати. Але ж мозок не вимикається за розкладом, і наші продуктивні години можуть взагалі не збігатися зі звичним робочим графіком. Work-life blend працює й у зворотному напрямку: якщо мені треба в робочий час відвідати лікаря, то я зможу присвятити цьому час, адже завдання виконала звечора.
За першим усвідомленням було друге — «Практика управління закладом освіти» ідеально вписується в концепцію work-life blend. Покажу це на прикладі квітневого номера журналу, який ви зараз гортаєте. Дізнатися про зміни та новації в законодавстві зможете за сніданком; опанувати інструкцію, як звільнити працівника за власним бажанням, чи дізнатися відповіді на 18 запитань про доплату за роботу в несприятливих умовах праці — дорогою на роботу; скачати приклад посадової інструкції вчителя початкових класів — поки кавуєте з колегами; навчитися створювати сайт закладу на платформі Google Сайти — на вихідних.
Крім переваг, у нового підходу є недоліки, зокрема ризик працювати весь час. Тому слід памʼятати, що work-life blend — не про цілодобову роботу, а про те, як знайти комфортний ритм, у якому є місце і для роботи, і для себе. Ну і для журналу «Практика управління закладом освіти», бо з ним роботи стає менше, а часу для себе більше. Тож залишайтеся з нами!
Діліться у віконці думками про work-life blend і спостереженнями, чи помічали за собою, що вже використовуєте цей підхід. Якщо так, то в яких саме ситуаціях.
Вікторія ТРЕТЯК,
головний редактор

|
|
Практика управління закладом освіти 0 44 586 56 06 Головний редактор, Над номером працювали: Редакція не несе відповідальності за зміст рекламних матеріалів. Позиція редакції може не збігатися з позицією автора. Передрук матеріалів журналу «Практика управління закладом освіти», будь-яке їх цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу Видавця. Журнал розповсюджується лише за передплатою, яку можна оформити в редакції.
© Цифрове видавництво Експертус, 2025 |
Київ 2025
