стаття 11 із 28
1
Січень 2019року
уникаємо помилок
формуємо справи

Групування до справ документів різних видів: що разом, а що окремо

Якщо документообіг у закладі освіти незначний, може охопити спокуса створити мінімум справ, запроторивши до кожної документи певного виду. Скажімо, листи — до справи «Листування», накази — до справи «Накази директора». Приваблює і схема зберігати разом заяви, доповідні записки та видані на їх підставі накази. Це просто, для когось — зручно, але неправильно. Щоб ця помилка оминула ваш заклад, вивчіть правила, як групувати документи до справ

Олександр Денисенко , член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, Київ

Дізнайтеся, як групують до справ накази, локальні нормативні акти, листування, доручення установ вищого рівня, плани та звіти.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Характеристика діяльності педагогів: як скласти та коли подати
№ 1, 2019
А ви склали номенклатуру справ за правилами?