стаття 19 із 25
2
Лютий 2019року
підвищуємо майстерність

Складна телефонна розмова: як вести та завершити

Керівник інформує батьків, громадськість про роботу закладу освіти і по телефону. Співрозмовники не завжди ввічливі. Дізнайтесь, як вести розмову та завершити її, якщо співрозмовник надокучливий, роздратований або нетерплячий

Тетяна Гурковська , старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, психолог-консультант, Київ

Багато спілкуватися керівнику доводиться і по телефону. Співрозмовники бувають не лише ввічливі, а й надокучливі, роздратовані, нетерплячі. Як вести та завершити розмову, щоб не відповісти негативом на негатив, — дізнайтеся зі статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Працівника уразило електричним струмом. Що робити?
№ 2, 2019
Працюємо у Word із зображеннями