підвищуємо майстерність
Займенники в діловому спілкуванні: коли і як правильно вживати
Інколи через коротенькі слова, як-от займенники, може стати соромно. Усе тому, що вони тісно пов’язані з етикетом. Своєю манерою спілкування керівник закладу задає тон усьому колективу. Тож важливо знати особливості ділового мовлення, де займенники відіграють не останню роль. Правильно вжиті, вони нададуть мовленню ноток ввічливості, поваги та доброзичливості
Їх чи їхній обов’язок, інший чи другий зошит, вітаю Вас чи вітаю вас? Чи виникали у вас труднощі з використанням займенників? Якщо відповідь ствердна і ви таки задумувалися як і коли їх писати, треба це негайно виправити. Ваше мовлення, усне й писемне — ваше обличчя. Не псувати ж його займенниками!
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
