управляємо якістю освіти
профільне навчання
Як запровадити профільну освіту не «для галочки», а для учнів
Упровадити профільну школу до 2027 року — завдання МОН, яке маємо виконати що швидше, то ліпше. Щоб від швидкості не постраждала якість, маємо усвідомити суть профільної освіти. То що мають зробити і засновник, і керівник закладу, щоб запровадити її не «для галочки»? Автор статті ділиться своїм баченням, як реалізувати завдання
У статті автор описує, що мають зробити засновник та керівник школи, щоб організувати профільну освіту, подає орієнтовну модель та алгоритм її організації
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ