Криза чи виклик?
Про що це я запитую? Та ж про карантин, що — як сніг на наші голови. Що робити, поки школа на карантині? Не панікувати, мити руки, а ще скористатися цим періодом, щоб відкрити нові можливості для організації роботи та навчання, самоосвіти та саморозвитку. Допоможе у цьому ваш персональний асистент — журнал робочих ситуацій «Практика управління закладом освіти».
Тож, до діла. Найперше правильно організуймо роботу працівників. Не відправляйте їх у відпустки, бо наразитеся на адміністративну чи кримінальну відповідальність та «позбавите» копійки на проживання. Що ж робити? Розгортайте квітневий номер журналу і дізнайтесь:
- які є законні способи організувати роботу працівників на час карантину, які документи та як скласти, щоб запровадити той чи той спосіб;
- як оформити дистанційну роботу працівників чи простій;
- як оплачувати роботу працівників;
- які є зручні та безплатні ресурси, щоб запровадити дистанційне навчання учнів.
Тепер опануємо новий Закон про повну загальну середню освіту, який уже набув чинності. Карантин мине, а от за ним вам ще працювати і працювати. Тож женіть від себе важкі думки і з публікації дізнайтеся, які новації приніс закон для вас, працівників, а також учнів і батьків. Ми допомагатимемо вам упроваджувати їх, тому передплатіть журнал на друге півріччя, а ліпше на рік у зручному для вас форматі: електронному чи друкованому. Так вигідніше
А тепер до самоосвіти та саморозвитку. Решта статей номера саме для того, щоб навчитися:
- планувати підвищення кваліфікації педагогів;
- проводити самооцінювання роботи школи;
- складати стратегію розвитку закладу освіти;
- не вказувати, а показувати, тобто стати лідером.
Хочете ще більше можливостей для самоосвіти? Завітайте до Вищої школи освітнього менеджменту, де знайдете для себе корисні курси. До речі, найближчим часом там з’являтимуться нові курси, зокрема про те, як діяти керівнику під час карантину.
Залишайтеся з нами!
Вікторія ТРЕТЯК,
головний редактор
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
БЕХ І. Д.— директор Інституту проблем виховання НАПН України, д-р психол. наук | МАЛЮКОВА І. Г. — директор Українського інституту інформаційних технологій в освіті Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» |
БОХНО О. В. — начальник управління дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | ОМЕЛЬЯНЕНКО Н. В.— шеф-редактор управлінських видань МCFR Освіта |
ЄРЕСЬКО О. В. — експерт з питань освіти | ТРЕТЯК В. О. — головний редактор журналу «Практика управління закладом освіти» |
ЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва МCFR | ЦАРЬОВА О. В. — головний спеціаліст відділу з питань освіти і науки, молодіжної політики, фізичної культури та спорту Департаменту гуманітарної та соціальної політики Секретаріату Кабінету Міністрів України |
ЕКСПЕРТНА РАДА
ДУБРОВА Н. Й.— завідувач сектору з охорони праці та безпеки життєдіяльності Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України | ГОЖИЙ В. М. — директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, с. Петрівське, Київська обл. |
ДУДАРЕНКО Л. В. — директор спеціалізованої загальноосвітньої школи № 291 з поглибленим вивченням іноземної мови, Київ |
Київ
2020