працюємо з документами
накази з адміністративно-господарських питань
Що директору треба знати про накази з адміністративно-господарських питань
Накази — важлива група документів, з якими директор закладу освіти працює день у день. Робота з наказами має здійснюватися за певними законами, дотримання яких — запорука юридичної сили та достовірності цих документів, а відтак й успішної діяльності закладу. Нині в центрі уваги — накази з адміністративно-господарських питань
Як розрізняти накази з основної діяльності та з адміністративно-господарських питань? Які накази відносити до наказів з адміністративно-господарських питань? Відповіді на запитання дізнайтеся зі статті.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ