стаття 17 із 24
12
Грудень 2020року
управляємо якістю освіти
інклюзивна освіта

Директору про роботу вчителів в умовах інклюзивного навчання: модель педагогічної підтримки

У кожному класі може бути кілька дітей, що потребують постійної чи тимчасової додаткової підтримки. Тож роль учителя сьогодні — забезпечити навчання, яке охоплює всіх учнів без вибірковості. Щоб знайти або виростити такого вчителя й говорити з ним однією мовою, ви маєте розуміти, як він повинен вибудовувати освітній процес, якщо в класі є діти з особливими освітніми потребами

Оксана Федоренко , старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук
Інна Горбенко , психолог, доцент кафедри менеджменту, практичної психології та інклюзивноїосвіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, канд. пед. наук

Якими компетентностями має володіти сучасний учитель? Що таке трирівнева модель підтримки учнів? Чи має змінюватися практика вчителя в умовах інклюзивного навчання? Яка участь учителя, коли говоримо про підтримку учнів з особливими освітніми потребами? Про це детально — у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Який розмір надбавки за престижність праці встановити вчителю початкових класів
№ 12, 2020
Складаєте кошторис закладу? Врахуйте зауваження ревізорів