управляємо якістю освіти
інклюзивна освіта
Директору про роботу вчителів в умовах інклюзивного навчання: модель педагогічної підтримки
У кожному класі може бути кілька дітей, що потребують постійної чи тимчасової додаткової підтримки. Тож роль учителя сьогодні — забезпечити навчання, яке охоплює всіх учнів без вибірковості. Щоб знайти або виростити такого вчителя й говорити з ним однією мовою, ви маєте розуміти, як він повинен вибудовувати освітній процес, якщо в класі є діти з особливими освітніми потребами
Якими компетентностями має володіти сучасний учитель? Що таке трирівнева модель підтримки учнів? Чи має змінюватися практика вчителя в умовах інклюзивного навчання? Яка участь учителя, коли говоримо про підтримку учнів з особливими освітніми потребами? Про це детально — у статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ