стаття 9 із 21
3
Березень 2021року
підвищуємо майстерність

Як ми формуємо бренд педагога та бренд закладу

Починаєте працювати над брендом закладу освіти? Скористайтеся досвідом закладу освіти, директор якого перемогла в конкурсі «Директор 2020: краща практика». Колектив цієї школи переконався, що брендинг працює у дві сторони: допомагає закладу бути впізнаваним і привабливим для учнів, батьків, педагогів і водночас пояснює, у чому цінність саме їхнього закладу. А це насамперед — якість освітніх послуг

Олена Здор , голова Василівської районної ради, донедавна — директор Дніпрорудненської спеціалізованої школи І—ІІІ ступенів «Талант», Запорізька обл.

У статті — принаймні 5 причин, чому варто формувати бренд вашої школи. Директор, яка створила такий бренд, розповість, як їй це вдалося і на що вона звертала увагу

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Ви вже переглянули план евакуації у разі пожежі? Підказки, на що звернути увагу
№ 3, 2021
Посадова інструкція вчителя: врахуйте зміни та оновіть