підвищуємо майстерність
Як ми формуємо бренд педагога та бренд закладу
Починаєте працювати над брендом закладу освіти? Скористайтеся досвідом закладу освіти, директор якого перемогла в конкурсі «Директор 2020: краща практика». Колектив цієї школи переконався, що брендинг працює у дві сторони: допомагає закладу бути впізнаваним і привабливим для учнів, батьків, педагогів і водночас пояснює, у чому цінність саме їхнього закладу. А це насамперед — якість освітніх послуг
У статті — принаймні 5 причин, чому варто формувати бренд вашої школи. Директор, яка створила такий бренд, розповість, як їй це вдалося і на що вона звертала увагу
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ