Мінікурс від головреда
«Стільки справ накопичилося... Сьогодні все треба зробити, а сил і настрою нема». Якщо це звичні думки на початку вашого робочого дня, то з цим потрібно терміново щось робити. Я навіть скажу, що саме: послухати Queen, Abba, Jon Bon Jovi. Серйозно! Темп, тональність і слова конкретних пісень цих і ще кількох гуртів роблять людей щасливішими. Довів це Джейкоб Джолі, дослідник у галузі когнітивної нейробіології. Це моя перша підказка з мінікурсу. Щоб ви нею скористалися, я склала для вас плейліст із 10 «пісень щастя».
Вмикайте і нумо вирішувати важливі справи квітня. А їх — вихор, бо вже і про закінчення цього навчального року слід дбати, і водночас про початок нового. Сповнені щастя і зі свіжим номером «Практики управлінням закладом освіти», ви впораєтеся з ними завиграшки, адже з нього дізнаєтеся, як виконати важливі справи квітня. Це була моя друга підказка. Розповім детальніше про три справи.
Перша — зарахування учнів у перші класи. Фахівці Служби освітнього омбудсмена підготували підказки про те, що, коли й за чим робити, щоб під час зарахування не виникло жодних труднощів, зокрема і в ситуації, коли заяв більше, ніж місць у перші класи.
Друга — строкові трудові договори. Ваш трудовий договір закінчується 30 червня? А, може, в когось із педагогів вашого закладу? Якщо закінчується, то експерт кадрової справи роз’яснила, як прийматимуть на роботу директора та педагога-пенсіонера: за конкурсом чи підпишуть з ними нові договори, а також — з якого числа: 1 липня чи 1 вересня.
Третя — трудові книжки працівників. У статті не теорія, а приклади, як відобразити в трудових книжках працівників зміну назви закладу освіти: якщо ліквідували район і якщо змінився засновник. І як вишенька на тортику, відповідь на запитання: «А хто ж повинен оцифрувати трудові книжки?».
На цьому мій мінікурс закінчується, але не публікації цього номера журналу.
Хочете ще більше рішень робочих ситуацій? Завітайте до Вищої школи освітнього менеджменту, де маєте змогу пройти, наприклад, такі курси:
- Внутрішня система забезпечення якості освіти у школі;
- Практика управління школою за новим законодавством;
- Антикризове управління та комунікації в закладі освіти та ін.
А попереду — багато цікавого! Щоб нічого не проґавити, залишайтеся з «Практикою управління закладом освіти».
Вікторія ТРЕТЯК,
головний редактор
- !
БЕХ І. Д.— директор Інституту проблем виховання НАПН України, д-р психол. наук МАЛЮКОВА І. Г. — директор Українського інституту інформаційних технологій в освіті Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» БОХНО О. В. — начальник управління дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ОМЕЛЬЯНЕНКО Н. В.— шеф-редактор управлінських видань МCFR Освіта ЄРЕСЬКО О. В. — експерт з питань освіти ТРЕТЯК В. О. — головний редактор журналу «Практика управління закладом освіти» ЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва МCFR ЦАРЬОВА О. В. — головний спеціаліст відділу з питань освіти і науки, молодіжної політики, фізичної культури та спорту Департаменту гуманітарної та соціальної політики Секретаріату Кабінету Міністрів України
- !
ДУБРОВА Н. Й.— завідувач сектору з охорони праці та безпеки життєдіяльності Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України
ГОЖИЙ В. М. — директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, с. Петрівське, Київська обл. ДУДАРЕНКО Л. В. — директор спеціалізованої загальноосвітньої школи № 291 з поглибленим вивченням іноземної мови, Київ
Київ
2021