організовуємо освітній процес
Індивідуальна програма розвитку: три етапи організаційної та змістовно‑методичної роботи
Якщо у вашому закладі освіти є учні з особливими освітніми потребами, то для них потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Закріплені у ній вимоги до організації навчання мають реалізовувати педагоги. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Експерт визначає алгоритм, за яким матимете змогу правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку. У статті — підказки, таблиці та приклади.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ