організовуємо освітній процес
інклюзивна освіта
Школа для всіх дітей, або Як застосовувати адаптації та модифікації в освітньому процесі
Підкажіть педагогам, які варіанти адаптацій та модифікацій вони можуть застосовувати в освітньому процесі, щоб забезпечити якісну участь та діяльність учнів з особливими освітніми потребами під час уроків
У статті експерт на прикладах пояснює, коли потрібно адаптувати, а коли модифікувати окреме завдання чи навчальну програму для дитини з особливими освітніми потребами. Скористайтеся таблицями з поширеними варіантами адаптацій та модифікацій.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ