стаття 14 із 30
12
Грудень 2021року
організовуємо освітній процес
інклюзивна освіта

Школа для всіх дітей, або Як застосовувати адаптації та модифікації в освітньому процесі

Підкажіть педагогам, які варіанти адаптацій та модифікацій вони ­можуть застосовувати в освітньому процесі, щоб забезпечити якісну участь та діяльність учнів з особ­ливими освітніми потребами під час уроків

Оксана Федоренко , старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук

У статті експерт на прикладах пояснює, коли потрібно адаптувати, а коли модифікувати окреме завдання чи навчальну програму для дитини з особливими освітніми потребами. Скористайтеся таблицями з поширеними варіантами адаптацій та модифікацій.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Зміна № 10 до Класифікатора професій: перевірте, чи змінювати вам штатний розпис
№ 12, 2021
Опорна школа та філії: кількість штатних одиниць заступника директора, завідувача філії, технічних працівників