Онлайн-помічник і листи від редакції «Практики управління закладом освіти»
Продовжуємо знайомити вас із перевагами й додатковими інструментами електронної версії журналу «Практика управління закладом освіти». У цій статті розповімо про онлайн-помічника та чому варто зазирати у свою електронну пошту й читати листи від редакції
Підготувала редакція журналу «Практика управління закладом освіти»
Як знаходити інформацію в е-журналі, ми детально описали у статтях «Як знайти розв’язки робочих ситуацій в е-журналі «Практика управління закладом освіти» і «Сервіси, книги й тематички е‑журналу «Практика управління закладом освіти», які допоможуть у роботі». Цього разу розповімо, що робити, якщо у вас виникнуть технічні проблеми під час роботи на сайті е-журналу, і як ми дбаємо про те, щоб ви не пропускали оновлень у журналі та термінових публікацій.
Онлайн-помічник в е-журналі
Блакитну кнопку з написом «Онлайн-помічник» ви побачите на екрані внизу праворуч. Її закріплено, тож натиснути її ви зможете на будь-якій сторінці е-журналу.
Онлайн-помічник виконує дві функції: надає технічну підтримку щодо проблем у роботі з е-журналом (кнопка «Техпідтримка», рис. 1) і сповіщає про новини — нові сервіси, термінові статті, оновлення в е-журналі та майбутні вебінари (кнопка «Новини», рис. 2). Розглянемо їх детальніше.
Рис. 1 | Рис. 2 |
Технічна підтримка
В е-журналі щось не відображається чи не працює пошук? Зверніться по допомогу в чат «Технічна підтримка». Він працює в робочі дні з 09:00 до 18:00. Відповіді на запитання, які поставите в неробочий час, отримаєте наступного робочого дня. Поки ви їх не прочитаєте, на віджеті чату червоним кольором підсвічуватиметься кількість наданих вам відповідей.
Коли писатимете своє запитання в чат техпідтримки, не зазначайте ПІБ і контактну інформацію, адже ці дані автоматично підтягуватимуться з вашого особистого кабінету. Якщо маєте уточнення до запитання в текстовому форматі (word, pdf) або зображення (фото з телефону, скрин екрану), то прикріпіть файл за допомогою . Це допоможе консультантам швидше розібратися з вашим запитом і надати відповідь.
Чати з консультантами трансформуються в стрічку, яку зручно гортати. Історія листування зберігається, тож ви матимете змогу повернутися до неї за потреби.
Новини
Про всі важливі оновлення в е-журналі та майбутні вебінари ви отримуватимете сповіщення за допомогою онлайн-помічника. Наприклад, якщо редакція додає новий сервіс, оновлює е-книжку чи тематичку, то ви одразу знатимете про це. Сповіщення бачитимете внизу праворуч, коли відкриєте сайт ежурналу (рис. 3). Усі новини трансформуються в стрічку, тож зможете погортати й почитати останні, щоб точно нічого не пропустити. Для цього зайдіть в онлайн-помічник, а потім натисніть «Новини».
Рис. 3 |
Листи від редакції на вашу електронну пошту
Двічі на тиждень читачі е-журналу отримують на свою електронну пошту листи від редакції «Практики управління закладом освіти» (рис. 4). Ми піклуємося про те, щоб ви були в курсі найважливіших подій чи змін, тож за допомогою листів тримаємо з вами зв’язок. Розповімо, чим же корисні наші листи і чому їх варто читати.
Рис. 4 |
У листах від редакції:
- посилання на термінові статті з наступного номера, новини, які редакція вже підготувала поки ви читаєте поточний номер. Якщо не зазираєте в розділ «Термінові статті» в е-журналі, то маєте змогу дізнаватися про термінові публікації з редакційних листів;
- посилання на важливі публікації кожного номера з коротким описом, чим вам стане у пригоді та чи та стаття, які робочі ситуації допоможе розв’язати та чи та консультація експерта;
- інформація про нові нормативні документи та зміни в чинних;
- нагадування про вебінари, семінари від «Практики управління закладом освіти».
Редакція журналу разом з великою командою видавництва дбає про те, щоб вам було комфортно користуватися е-журналом. Звертайтеся за потреби в чат техпідтримки, стежте за новинами про оновлення. Також перевіряйте електронну пошту, читайте листи від редакції «Практики управління закладом освіти» — і будете в курсі подій, вчасно отримуватимете допомогу експертів, які роз’яснюють складні робочі моменти, і ваших колег, які діляться досвідом, як їм вдалося з ними впоратися.