На що спиратися, щоб досягти успіху в роботі
Днями прочитала історію про скляну банку, камінці, пісок і про те, як вони допоможуть віднайти і втримувати баланс, зокрема в роботі. Викладач поклав у банку великі камінці й запитав, чи повна вона. «Так», — відповіли слухачі лекції. Тоді він почав класти в банку камінчики менших розмірів. Вони познаходили місця серед більших камінців. А тепер повна? Слухачі відповіли ствердно. Після цього викладач засипав у банку пісок. Він заповнив усі щілинки між камінцями. От тепер повна! Знаєте, який висновок? А якщо, я зауважу, що великі камінці — це опори у вашій роботі, наприклад колектив, менші — батьки учнів, керівництво, ну а пісок — усе решта, зокрема і проблеми та перепони?
Не заповнюйте банку піском, бо все, що ви робите, може розсипатися, як піщаний замок. У банці не залишиться місця для досягнень і розвитку, які матимете, якщо спиратиметеся на колектив, батьків, керівництво. Згадаю про ще одну опору — журнал «Практика управління заладом освіти». За допомогою нього і міцний колектив сформуєте, і співпрацю з батьками та керівництвом налагодите, і робочі ситуації вирішите. Зокрема, зі сторінок березневого номера дізнаєтеся про:
- перехід на електронні трудові книжки;
- нові розміри зарплат, доплату медпрацівникам і матеріальну допомогу працівникам, які захворіли на коронавірус;
- те, які зміни внести та де скачати приклад нової посадової інструкції для вчителя початкових класів;
- новий порядок медобслуговування учнів та як ліцензувати медкабінет закладу;
- заходи з цивільного захисту, які МОН рекомендує провести у закладах освіти;
- роботу з документами в опорному закладі та філії.
А ще знатимете, як сформувати бренд закладу та бренд педагога. Досвідом поділилась Олена Здор, переможниця Всеукраїнського конкурсу «Директор 2020: краща практика». Це лише частинка рішень, які знайдете на сторінках цього номера.
Попереду в нас з вами — весна! Саме час дарувати тепло, бути щасливими, здоровими, кохати! Цього вам бажаю від щирого серця. І за традицією закликаю — залишайтеся з «Практикою управління закладом освіти», щоб нічого не проґавити.
Вікторія ТРЕТЯК,
головний редактор
- !
БЕХ І. Д.— директор Інституту проблем виховання НАПН України, д-р психол. наук МАЛЮКОВА І. Г. — директор Українського інституту інформаційних технологій в освіті Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» БОХНО О. В. — начальник управління дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ОМЕЛЬЯНЕНКО Н. В.— шеф-редактор управлінських видань МCFR Освіта ЄРЕСЬКО О. В. — експерт з питань освіти ТРЕТЯК В. О. — головний редактор журналу «Практика управління закладом освіти» ЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва МCFR ЦАРЬОВА О. В. — головний спеціаліст відділу з питань освіти і науки, молодіжної політики, фізичної культури та спорту Департаменту гуманітарної та соціальної політики Секретаріату Кабінету Міністрів України
- !
ДУБРОВА Н. Й.— завідувач сектору з охорони праці та безпеки життєдіяльності Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України
ГОЖИЙ В. М. — директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, с. Петрівське, Київська обл. ДУДАРЕНКО Л. В. — директор спеціалізованої загальноосвітньої школи № 291 з поглибленим вивченням іноземної мови, Київ
Київ
2021