Про «Практику управління» і старий латунний вішачок
Я люблю готувати, та найбільше випікати: пироги, кекси, хліб. Цю любов виплекав у мені тато. Повертаючись з роботи в дім, оповитий ароматами мого чергового кулінарного експерименту, казав: «Якщо вдома пахне хлібом, то в ньому лад». На нові рецепти полюю в кулінарних книжках. Найвдаліший «улов» у тих, які з фотографіями готових страв, бо одразу наганяють апетит Якось на фото з малиновим пирогом мою увагу привернув старенький латунний вішачок — легенький відблиск на стіні графітового кольору, непримітна деталь, без якої картинка не була б довершеною, справдешньою.
Що помічаєте Ви, гортаючи свіженький номер «Практики управління закладом освіти»?
Ось у серпневому номері стаття про зміни в порядку проведення інституційного аудиту. Вам не доведеться вишукувати, що змінилося та що нового з’явилося — редакція це вже зробила для вас. А ось стаття про новий порядок проведення позапланових перевірок. Ні, вона — не переказ нормативного документа, а концентрат інформації: прочитали за пʼять хвилин — і вже готові до перевірки.
Стаття про те, як організувати роботу з паперовими трудовими книжками після 10 червня, коли їм на заміну прийшли електронні, — це відповіді експертів кадрової справи на запитання ваших колег, які отримали у «Скриньку запитань». А про те, як оформити переведення працівників, — дороговказ для директорів-початківців і самоперевірка для досвідчених управлінців та ще й з вивіреними прикладами документів, які можна скачати в е-журналі та впевнено використовувати в роботі. У статті, як визнати результати підвищення кваліфікації педагогів, — корисні таблиці, а про зберігання продуктів харчування відповідно до вимог санітарного законодавства — рекомендації фахівця Держпродспоживслужби, а про харчування педагогів у шкільній їдальні — алгоритм, як це організувати.
У кожній зі статей серпневого номера «Практики управління закладом освіти» є невеличка деталь, той латунний вішачок, що її вдосконалює, номер наповнює корисною, практичною інформацією, а Вас, шановний читачу, збагачує знаннями та вміннями, рішеннями робочих ситуацій. А ще — надихає прямувати до вершини професійної майстерності.
Найцікавіше — попереду. Залишайтеся з нами!
Вікторія ТРЕТЯК,
головний редактор
- !
БЕХ І. Д.— директор Інституту проблем виховання НАПН України, д-р психол. наук МАЛЮКОВА І. Г. — директор Українського інституту інформаційних технологій в освіті Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» БОХНО О. В. — начальник управління дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ОМЕЛЬЯНЕНКО Н. В.— шеф-редактор управлінських видань МCFR Освіта ЄРЕСЬКО О. В. — експерт з питань освіти ТРЕТЯК В. О. — головний редактор журналу «Практика управління закладом освіти» ЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва МCFR ЦАРЬОВА О. В. — головний спеціаліст відділу з питань освіти і науки, молодіжної політики, фізичної культури та спорту Департаменту гуманітарної та соціальної політики Секретаріату Кабінету Міністрів України
- !
ДУБРОВА Н. Й.— завідувач сектору з охорони праці та безпеки життєдіяльності Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України
ГОЖИЙ В. М. — директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, с. Петрівське, Київська обл. ДУДАРЕНКО Л. В. — директор спеціалізованої загальноосвітньої школи № 291 з поглибленим вивченням іноземної мови, Київ
Київ
2021