Оцінювання результатів навчання учнів: алгоритм організації та точки контролю
МОН розробило нові методичні рекомендації, як оцінювати результати навчання учнів початкових класів. Упевнені, що ви вже ознайомилися з ними і обговорюватимете це питання з учителями на установчому засіданні педагогічної ради. Щоб полегшити вашу управлінську роботу, редакція з документа великого обсягу виокремила саме управлінські аспекти і пропонує алгоритм роботи та чеклісти для контролю оцінювання результатів навчання учнів
У статті — алгоритм дій керівника, що допоможе налагодити процес оцінювання результатів навчання учнів початкових класів відповідно до методрекомендацій МОН. Щоб допомогти вчителям, скачайте і роздайте памʼятку-алгоритм про формувальне оцінювання. Також вам на допомогу — два чеклісти про формувальне і підсумкове оцінювання, з якими вам буде легше контролювати цю роботу вчителів