стаття 21 із 32
9
Вересень 2021року
організовуємо освітній процес
оцінювання

Оцінювання результатів навчання учнів: алгоритм організації та точки контролю

МОН розробило нові методичні рекомендації, як оцінювати результати навчання учнів початкових класів. Упевнені, що ви вже ознайомилися з ними і обговорюватимете це питання з учителями на установчому засіданні педагогічної ради. Щоб полегшити вашу управлінську роботу, редакція з документа великого обсягу виокремила саме управлінські аспекти і пропонує алгоритм роботи та чеклісти для конт­ролю оцінювання результатів навчання учнів

Ніна Омельяненко , експерт з питань освіти, голова Асоціації працівників дошкільної освіти

У статті — алгоритм дій керівника, що допоможе налагодити процес оцінювання результатів навчання учнів початкових класів відповідно до методрекомендацій МОН. Щоб допомогти вчителям, скачайте і роздайте памʼятку-алгоритм про формувальне оцінювання. Також вам на допомогу — два чеклісти про формувальне і підсумкове оцінювання, з якими вам буде легше контролювати цю роботу вчителів

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Що керівнику потрібно знати про накази з основної діяльності
№ 9, 2021
Чи правильно вчитель організовує формувальне оцінювання: чекліст