опановуємо ази управління
для керівника-початківця
Що керівнику потрібно знати про накази з основної діяльності
Написати наказ — справа, яку керівник нікому не делегує. Легко скласти накази, коли знаєш, як це робити. Про накази з основної діяльності — у нашому третьому занятті. Дізнаєтеся про структуру, зміст, контроль, внесення змін, реєстрацію
Накази становлять важливу групу документів, з якими керівник працює день у день. У статті — підказки, якими нормативними документами керуватися, яких правил і вимог дотримати під час складання та оформлення наказів з основної діяльності.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ